Towaroznawstwo i marketing żywności
- h
przedmioty rekrutacyjne:
- biologia albo chemia albo matematyka (PKG)
- język obcy nowożytny (PKD) albo wynik EZ
WK = PKG * 0,5 + (PKD v EZ) * 0,5
uzyskany tytuł: inzynier
STACJONARNE
przewidywany limit przyjęć: 45
początek zajęć: zimowy
czas trwania studiów: 3.5 roku (7 semestrów)
NIESTACJONARNE
przewidywany limit przyjęć: 32
początek zajęć: zimowy
czas trwania studiów: 4 lata (8 )
Opis kierunku
Kierunek obejmuje zagadnienia z zakresu właściwości użytkowych surowców przemysłu spożywczego oraz gotowych produktów, procesów w produkcji żywności i zarządzania jakością żywności w powiązaniu z analizą potrzeb konsumentów i ich segmentacją. W programie studiów znajdują się przedmioty dotyczące wdrażania nowych produktów na rynek oraz obrotu gotowymi produktami.
Studenci pogłębiają wiedzę w obszarach mikroekonomii, makroekonomii, podstaw zarządzania i marketingu, strategii rynkowych, strategii innowacyjnych w przedsiębiorstwach, marketingu w erze cyfrowej, marketingowego opracowania produktu, psychologii reklamy i konsumenta, projektowania graficznego czy technik komputerowych w obrocie towarowym.
Program studiów:
Perspektywy zawodowe
Absolwenci podejmują pracę w charakterze towaroznawców i specjalistów ds. jakości i rozwoju marki lub zarządzania produktem. Są przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego oraz gospodarki żywnościowej, przede wszystkim na stanowiskach zajmujących się marketingiem żywności, sprzedażą oraz analizą i logistyką rynku żywności.
Kontakt
strona wydziału: wtz.sggw.sylosoftware.pl/
e-mail: dwtz@sggw.sylosoftware.pl
tel.: (22) 593 75 07